tisdag 30 april 2013

Laserbehandling nr 2...

...i går var jag in med mitt knä på en röd-laserbehandling.
Gjorde en likadan behandling för två veckor sedan men då var jag ju tyvärr 
inte stilla och vilade efter, så behandlingen blev inte bra!
Men knäet var inte alls lika inflammerat som sist, så det bådar ju gott.
Går svullnaden ner ( inflammerad ledvätska ) och jag fortfarande har ont då är 
det något som är trasigt i knät men försvinner vätskan och allt känns OK, 
då är problemet löst...
Hoppas verkligen på det sista....
Fick däremot tillsägelse att vila med stort V nu, så inga belastningar eller värre övningar...
trist nu när jag kommit igång med träning. Men funderar på att åka ner och köra lite överkropp i slutet av veckan i alla fall...

Vecka rullar på rätt bra, dock är det ju sista april i dag och jag är bortbjuden på middag,
men ska försöka hålla kalorierna nere så gott det går...

Tjing tjing!!
Å ha en trevlig Valborg!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar